Реєстрація благодійного фонду
Вартість послуги - 7000 грн.
Послуга з реєстрації благодійної організації включає в себе консультування Клієнта з вибору оптимальної форми благодійної організації для задоволення його потреб, підготовку повного пакету документів для реєстрації благодійної організації, повну реєстрацію організації (в Міністерстві юстиції, податкової інспекції, органах статистики та Пенсійному фонді).
В результаті надання даної послуги у Вас буде повністю зареєстрована і готова до ведення діяльності благодійна організація.
Термін:
- Загальний термін реєстрації благодійного фонду - 3 місяці.
- Загальний термін реєстрації може бути прискорений, що передбачається в окремому порядку.
Необхідні документи та інформація:
1) Назва організації та види діяльності, які вона буде здійснювати;
2) Інформація про членів правління та спостережної ради;
3) Підтвердження юридичної адреси (договір оренди, гарантійний лист або форма 3 з ЖЕКу і згоду проживають в квартирі осіб);
4) Паспорти та ідентифікаційні номери засновників;
5) Статут та виписки для юридичних осіб засновників;
6) Заяви регіональних представників благодійного фонду;
7) Довіреність на співробітників компанії.