Реєстрація благодійного фонду

Вартість послуги - 7000 грн. 
 

 

   Послуга з реєстрації благодійної організації включає в себе консультування Клієнта з вибору оптимальної форми благодійної організації для задоволення його потреб, підготовку повного пакету документів для реєстрації благодійної організації, повну реєстрацію організації (в Міністерстві юстиції, податкової інспекції, органах статистики та Пенсійному фонді).

   В результаті надання даної послуги у Вас буде повністю зареєстрована і готова до ведення діяльності благодійна організація.
 

  Термін:


- Загальний термін реєстрації благодійного фонду - 3 місяці.


- Загальний термін реєстрації може бути прискорений, що передбачається в окремому порядку.

 

  Необхідні документи та інформація:


1) Назва організації та види діяльності, які вона буде здійснювати;


2) Інформація про членів правління та спостережної ради;


3) Підтвердження юридичної адреси (договір оренди, гарантійний лист або форма 3 з ЖЕКу і згоду проживають в квартирі осіб);


4) Паспорти та ідентифікаційні номери засновників;


5) Статут та виписки для юридичних осіб засновників;


6) Заяви регіональних представників благодійного фонду;


7) Довіреність на співробітників компанії.