Реєстрація громадської організації

Вартість послуги - 5000 грн.
 

 
  Необхідні документи:


- Копії паспорту, ідентіфікаційного коду засновніків, членів центральних статутних органів;


- Документ про підтвердження Місцезнаходження центральних статутних органів об'єднання громадян (гарантійній лист від майбутнього орендодавця або довідка про склад сім'ї або зареєстрованіх у житлово пріміщенні ОСІБ за формою 3 і письмовий згода усіх повнолітніх ОСІБ, зареєстрованіх в даного пріміщенні);


- Копія документа, Що підтверджує право власності на приміщення;


- Протоколи та дані про Місцеві осередки в разі реєстрації об'єднання громадян з всеукраїнськім статусом;


- Документи, які підтверджують Поширення діяльності на теріторії хоча б однієї іноземної держави в разі реєстрації об'єднання громадян з міжнароднім статусом.

 

 
  Необхідна інформація:


- Назва та статус об'єднання громадян;


- Цілі, завдання та напрямки діяльності об'єднання громадян;


- Відомості про засновніків та керівній склад центральних статутних органів об'єднання громадян (із зазначеним місця проживання, телефону, року народження, місця роботи та посади);


 
  Необхідна присутність:


- При формуванні технічного завдання на реєстрацію об'єднання громадян;


- При нотаріальному посвідченні довіреності та заяви про реєстрацію об'єднання громадян;


- При отріманні Рішення про внесення до реєстру неприбуткових організацій;


 
  Після здійснення реєстрації об'єднання громадян замовник отримує: 


1) Статут з відміткою про державну реєстрацію;


2) Протокол про Заснування об'єднання громадян;


3) Свідоцтво про реєстрацію об'єднання громадян в Міністерстві юстіції;


4) Виписка з ЄДР;


5) Довідку Управління Статистики;


6) Довідку за формою 4-ОПП про взяття на облік Державній податковій інспекції;


7) Круглу печатку;